NHTV: Ook in mobiliteit is klantgerichtheid een voorwaarde voor succes!

NHTV: Ook in mobiliteit is klantgerichtheid een voorwaarde voor succes!

Een leven lang leren is een veelgehoord begrip de laatste tijd. We moeten allemaal langer doorwerken en tegelijk staat de wereld om ons heen niet stil. Het is dus van belang up-to-date te blijven over ontwikkelingen in ons vakgebied. Tenslotte kunnen we allemaal onverwacht op straat komen te staan en dan is een accurate kennis wel zo handig.

Een nieuwe speler in de markt is de NHTV – Hogeschool voor Toerisme en Verkeer – in Breda. Zij zijn al jarenlang een toonaangevende kennisinstelling op het gebied van toerisme, leisure, mobiliteit en logistiek. Sinds enkele jaren is daar ook een Games and Media Academy aan toegevoegd, waarbij ook toepassing in virtual en augmented reality worden uitgevoerd.

De NHTV is sinds dit jaar gestart met Executive Education, waarin we de specifieke kennis vanuit de NHTV ook voor professionals beschikbaar stellen. Dat gebeurt in de vorm van masterclasses, talent development programma’s, leadership programma’s en business disruption days. Rode draad door het programma is customer experiences, beleving en ervaringen.

“De kennis vanuit onze hotelschool, leisure en toerisme opleidingen richt zich voornamelijk op klantbeleving en ervaringen”, stelt Frank Peters, directeur NHTV Executive Education. “Steeds vaker is dat ook een onderdeel in de logistiek of mobiliteit. Beleving heeft immers ook effect op de reistijdverandering, zo blijkt uit onderzoek. Kortom, de NHTV wil ook professionals in staat stellen meer beleving en klantgericht aan uw dienstverlening toe te voegen.”

  • NHTV is ook te vinden op Mobility FFWD, die op 28 maart in Media Plaza/Jaarbeurs Utrecht wordt gehouden. Meer info en aanmelding: www.mobilityffwd.nl

Een reactie plaatsen

css.php