Thalys benoemt twee nieuwe directeuren voor Operations & Marketing en Commercial

Thalys benoemt twee nieuwe directeuren voor Operations & Marketing en Commercial

Thalys neemt verschillende culturen en expertises aan boord. Het jaar 2017 tekent zich af als een jaar van vernieuwing bij Thalys, waar algemeen directeur Agnès Ogier de benoemingen aankondigt van Ulrich Bouly en Bruno Dierickx. Zij worden respectievelijk benoemd tot directeur Operations en directeur Marketing & Commercial.
Bouly stuurde vanuit Antwerpen de ontwikkeling van Captrain Belgium aan, een internationale naam op het vlak van spoortransport van deur tot deur en logistiek. De expertise met betrekking tot het internationale spoortransport die hij daar vergaarde, brengt hem nu aan het hoofd van Operations bij Thalys.

Dierickx, die voortaan de afdeling Marketing & Commercial zal leiden, is een Belgisch expert in telecom en de digitale sector en heeft de transformatie van Proximus-Belgacom mee tot stand gebracht.

Ze worden lid van een multicultureel directiecomité, dat gevestigd is in Brussel en de waarden van een open beleid hoog in het vaandel draagt om te bouwen aan de Thalys van de toekomst. Agnes Ogier, algemeen directeur van Thalys: “Met Ulrich Bouly verwelkomen we niet alleen een groot expert uit de internationale spoorwegsector, maar ook een specialist op het vlak van projecten voor strategische vernieuwing. Samen zullen wij de kaart trekken van de flexibiliteit en reactiviteit om binnen het domein van operations mee aan de Thalys van morgen te sleutelen.”

“Bruno Dierickx gaat ons helpen om Thalys verder te ontwikkelen in een mobielere, meer gediversifieerde wereld, waar men denkt in termijn van enkele maanden, niet meer van decennia en waar actief luisteren naar onze klanten centraal staat in al onze markten.”

  • Bouly en Dierickx leveren Thalys internationale expertise.
  • davidplas_58114davidplas_58220

Een reactie plaatsen

css.php