Busfan-promotiecampagne in België gaat opnieuw van start
Dit weekend is de herstart van de Busfan campagne. Het gaat om het eerste deel van de campagne, die gericht is naar de ‘medioren’, de 46- tot 64-jarigen en de senioren. Op zaterdag 12 maart begint de Franstalige campagne die loopt tot 28 mei. In deze periode zullen vier artikelen verschijnen in de weekendbijlage van de krant ‘La Dernière Heure’, en zullen de online-versies van die artikelen samen met vier videoreportages geplaatst worden op dhnet.be.
De Nederlandstalige campagne start een week later, op zaterdag 19 maart. Ze loopt tot 18 april. Op het digitale kanaal ‘Evenaar TV’ worden in die periode regelmatig twee tv-reportages uitgezonden. In de weekendbijlage van Het Nieuwsblad en op nieuwsblad.be komen er twee artikelen brengen, die ondersteund worden door advertenties en banners.
“Deze inspirerende artikelen en videoreportages zijn gebaseerd op de reizen die we vorig jaar in september hebben gemaakt naar de Franse regio Grand Est, met lezers van La Dernière Heure en van Het Nieuwsblad,” legt busorganisatie FBAA uit. “Het doel van deze campagne? Het grote publiek nog meer ‘goesting’ geven om groepsreizen te maken en Busfan.be te ontdekken.”
In juni 2022 wordt de productie van het tweede gedeelte van de campagne gepland, gericht naar de 25- tot 35-jarige Belgen. “Daarvoor zullen we opnieuw een reis naar Frankrijk maken, dit keer naar Normandië. Wordt spoedig vervolgd!”
- Busfan-promotiecampagne in België gaat opnieuw van start. Foto Busfan.