Campagne: gouden momenten met het OV
Samen met GVB, Connexxion en Meerplus start de Vervoerregio Amsterdam een sfeervolle campagne om het OV positief onder de aandacht te brengen. Met warme beelden van zonsopgang en zonsondergang – de ‘gouden uurtjes’ – laten we zien hoe mooi reizen met het OV in de regio kan zijn. De campagne draagt het motto: “Ik neem mooi het OV!”
De campagne laat de warme en inspirerende sfeer van deze momenten zien in drie unieke beelden, genomen op herkenbare plekken. Ze zijn twee weken op meer dan 400 buitenlocaties in de vervoerregio te zien. Daarnaast wordt de boodschap online versterkt via Facebook, Instagram en nieuwssites. De online campagne loopt vier weken. Een bijzondere toevoeging is de fotowedstrijd: reizigers worden via buitenreclame uitgenodigd hun eigen ‘gouden uurtje’ vast te leggen tijdens een rit met bus, tram of metro. Eén of meer foto’s maken kans om te schitteren op de achterzijde van een aantal bussen in de regio. Inzendingen kunnen gestuurd worden naar fotowedstrijd@vervoerregio.nl.
Met deze gezamenlijke campagne laten we zien dat het OV een comfortabele, mooie en soms zelfs magische manier van reizen is voor iedereen.
- Campagne: gouden momenten met het OV. Foto Vervoerregio Amsterdam.