1 Reactie

  1. Hillen
    september 28, 2022 @ 9:45 pm

    Bedankt om mijn brief over de moeilijkheid van assistentie bij de NMBS te publiceren … al moet ik eerlijk zeggen dat dit een uitzonderlijke situatie was.
    Meestal gaat de reservatie vrij vlot, als de app van het internet werkt. Om een of andere onverklaarbare reden doet die het namelijk vaak niet bij mij.
    Gelukkig is er MSN waar de correspondenten (Esmee, Hari, Thomas en Marie) me uitstekend helpen als dat mogelijk is, dat is dan ter vervanging van de app.
    Ik heb nog maar enkele keren een echt probleem gehad (doorrijden tot Charleroi terwijl ik in Brux Midi moest zijn bv.) van de honderden reizen met assistentie die ik heb gedaan, dus eigenlijk echt klagen mag ik niet, maar deze keer was het zo frustrerend dat ik niet anders kon dan de kat de bel aanbinden want wat voor een zotte combinaties heeft die NMBS toch? Een treinverbinding van Brux N naar Ternat die geen treinverbinding is voor rolstoelers maar een speciale gratis taxidienst omdat Ternat niet toegankelijk is … en ik moest in Dilbeek zijn. Leg dat maar eens uit aan je kleinkinderen. Ik neem de mensen die de MSN bedienen, niets kwalijk. Zij hebben echt hun best gedaan en ze doen dat eigenlijk altijd … zit maar eens te praten met een gefrustreerde man die maar niet geplaatst geraakt. En dan krijg je zo’n brief te zien. Dat moet niet prettig zijn en daarom wil ik me bij hen verontschuldigen, zeg het voort!
    Herman Hillen
    Antwerpen

    Reageren

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

css.php