Vrolijke voorjaarscampagne voor Keolis Nederland van start
Afgelopen week ging de grote en vrolijke seizoenscampagne ‘Vier het voorjaar!’ live bij ov-maatschappij Keolis Nederland. Ongelukkigerwijs dezelfde week waarin het de concessie IJssel-Vecht aan EBS verloor.
Contentmarketingbureau Crowdmedia bedacht, ontwikkelde en verspreidde het campagnemateriaal. In de campagne staan de scherpe voorjaarsdeals van de reisgebieden allGo, RRReis, Twents, Syntus Utrecht en Blauwnet centraal. Wouter Hameka (mede-eigenaar bij Crowdmedia) in de Marketingtribune: “Voor Keolis Nederland draaien we bij Crowdmedia elk jaar vier grote campagnes rondom de seizoensdeals. De voorjaarscampagne is dit jaar extra bijzonder. Nederland is na twee jaar pandemie weer helemaal open en we kunnen er weer op uit. Niet op afstand of digitaal… Maar in het echt, samen met de mensen die je graag om je heen hebt. Dat moeten we vieren! Dat vrolijke gevoel vormt de basis voor deze campagne.”
Het doel van de campagne is dus om reizigers te stimuleren er samen op uit te trekken, met de bussen en treinen van Keolis Nederland. De campagne bestaat uit een serie korte video’s waarin gezelschappen van verschillende samenstellingen te zien zijn. Ze maken zich thuis klaar om eropuit te trekken en komen samen bij de bushalte. Wordt het shoppen in de stad, een dagje naar het museum of een terrasje pakken? Alles kan! De voorjaarsdeals geven het extra zetje om eropuit te gaan.
Reizigers in de reisgebieden van Twents, Syntus Utrecht, RRReis en Blauwnet kunnen dit voorjaar een gratis meereisticket downloaden via de websites van de vervoerders. Reizigers van allGo krijgen bij aanschaf van een dagkaart in de allGo-app een extra dagkaart gratis. De voorjaarsdeals zijn beschikbaar van 16 april t/m 29 mei.
- Vrolijke voorjaarscampagne voor Keolis Nederland. Foto Crowdmedia.